Esküvőszervezés Miskolc
Hogyan tervezzünk esküvőt az elejétől a végéig? Ebben lehet számotokra nagy segítség a Gusto esküvőszervezés.
Nem tudjátok hol kezdjétek? Segítek eligazodni az esküvő világában, nagyon sok esküvőn vettünk már részt az elmúlt évek alatt, mint zenei szolgáltatók, találkoztunk kiváló szolgáltatókkal és olyanokkal is akikkel nem kellett volna!
Kezdjük az elején, ha most jegyeztétek el egymást, az első lépés az lehet, hogy megnyitjátok a Google-t, és elkezdtek helyszíneket, vagy netán szolgáltatókat keresni, vagy az is előfordul, hogy olyan kereséssel is találkoztunk hogyan tervezzünk esküvőt?
A lakodalom megtervezése minden bizonnyal nagydolog, és ez nem hasonlít a korábban megrendezett családi partikhoz. Ha nem vagytok biztosak abban, hogy hol kezdjétek el az esküvő tervezését, az első lépések leszűkítése kifejezetten nyomasztónak tűnhet… de mi itt lépünk be.
Szükségetek van egy olyan emberre akiben megbíztok? Aki ott van veletek a nagy napon is? Szervezzük meg együtt az esküvőtöket! A Gusto Esküvőszervezés Miskolc segít ebben igény esetén!
Az alábbiakban összegyűjtöttünk mindent, amit tudni kell arról, hogyan kell egy esküvőt a „nagy nap” szemszögéből megtervezni.
Kezdjetek el gondolkodni az időponttal kapcsolatban!
Abban a pillanatban, amikor eljegyzés megtörtént, mindenki az esküvő dátumát fogja kérni. A valóságban azonban nem fogjátok tudni a pontos esküvői dátumot kitűzni, amíg más fontos döntések – például a költségvetés meghatározása – meg nem születik. Mielőtt azonban belemerülnénk a finom részletekbe, javasoljuk, hogy gondoljátok át az esküvő napjára vonatkozó átfogó elképzelést.
Az év melyik szakában szeretnétek megrendezni az ünnepséget? Milyen stílusú esküvői helyszín keltette fel az érdeklődéseteket? Vonzzanak a meghitt, szabadtéri bulik, vagy inkább egy elegáns városi helyszínt szeretnétek?
Hány vendéget szeretnétek meghívni? Ezek olyan kulcsfontosságú részletek, amelyeket figyelembe kell venni, mielőtt bármilyen döntést hoznátok.
Van egy ötletem, megkérlek, hogy írjátok le a tökéletes esküvő napját.
Lehetséges? Formális? Nagy? Kicsi? Inkább hagyományos és elegáns, vagy egy vidám, kötetlen esküvőre vágytok?
Ha ez a döntés megszületett, a többi is a helyére kerül.
Kíváncsi vagy az esküvő megszervezésének első lépéseire? Miután szántál egy kis időt arra, hogy álmodozz arról, hogy milyennek kell lennie az esküvőnek illetve a szertartásnak vagy az esti fogadásnak, a költségvetés meghatározása az első feladat. Egy dolgot azonban meg kell határozni, hogy a vendégek létszámára is gondolnia kell, mivel az esküvő mérete és költségvetése kéz a kézben jár. A költségvetés és a vendéglista határozza meg a további tervezést, például azt, hogy hol fogtok össze házasodni, milyen ételeket szolgálnak fel, lesz-e zenekara vagy DJ, többek között, milyen fotóst szeretnétek?
A tervezési folyamat ezen a pontján le kell ülni a családdal, és kitalálni, hogy hajlandó-e valaki anyagilag hozzájárulni, és mennyit. Ez a szám minden döntést befolyásol az esküvő megtervezésével kapcsolatosan, valamint ezért is érdemes ezt az időt rászánni az elvárások megbeszélésére. Bár eleinte kényelmetlenül érezheti magát az ember, ennek a költségvetési megbeszélésnek a korai szakaszán, de a szülőkkel vagy más érdekelt felekkel folytatott interakciók, akik anyagilag hozzájárulnak a nagy naphoz, stresszforrást jelenthetnek, mert ezek alapján Ők is bele akarnak majd szólni a nagy napotokba. Az ilyen interakciókban való eligazodás kulcsa, hogy megtaláljátok a módját, hogyan lehet megfelelően, a legjobb belátás szerint a közös nevezőre jutni a családdal, mert ez a Ti bulitok lesz!
Határozzátok meg a prioritást és az elvárásotokat!
Mielőtt elkezditek a szolgáltatókkal való kapcsolat felvételt, a dekoráció vásárlását és a ruhák vásárlását, a szakértők azt mondják, hogy a prioritások meghatározása elengedhetetlen lépés az esküvő megtervezéséhez. Ez az egyik kezdő beszélgetés a párokkal, mindenkinek más és más a prioritása az esküvő megtervezésekor. Például egy magyar család a legjobb ételt akarja az esküvőjén, míg más a tökéletes helyszínt keresi.
A prioritások és elvárások meghatározása két okból is kulcsfontosságú része az esküvőszervezési folyamatnak. Ez nem csak a költségvetés elosztását segíti, hanem abban is segít számotokra, hogy igazodjatok ahhoz, hogy mi a legfontosabb mindkettőtök számára
Mielőtt felpróbálnátok egy esküvői ruhát vagy egy öltönyt, vagy elmentek esküvői tortát kóstolni, határozzuk meg az esküvői elképzelést. Noha már megcsináltatok néhány átfogó ötletet, itt az ideje, hogy valóban leszűkítsétek, milyennek szeretnétek látni a Nagy napot.
Gyertyafényes este egy kastélyban vagy mezítlábas szertartás egy trópusi tengerparton? Miközben a tökéletes esküvőt képzelitek el? Íme, néhány kulcsfontosságú kérdés, amire most meg kell válaszolni: Nagy vagy kicsi esküvő lesz? A buli a szabadban vagy bent lesz? Étteremben fog történni vagy egy különleges helyen? Konkrét témát választasz, vagy egy bizonyos esküvői stílus ihlettet meg, mint a modern, klasszikus, romantikus, vintage, rusztikus vagy teljesen csillogó?
Vedd fontolóra esküvőszervezőt vagy koordinátort
Ha van hely az esküvő költségvetésben, javaslom, hogy a tervezési időszak elején vegyétek fel egy esküvőszervezővel vagy egy koordinátorral a kapcsolatot. Egy szakember segíthet abban, hogyan kell megtervezni az esküvőt a Ti konkrét igényeitek szerint, illetve a másik lehetőség az esküvő napjának koordinálása, aki gondoskodik arról, hogy minden gördülékenyen menjen a Nagy Napon!
Bár abszolút megtervezhetitek a saját esküvőtöket, egy esküvőszervező irányításával ami sokkal élvezetesebbé és stresszmentesebbé teheti az élményt. Különbség van egy táblázat kitöltése és a Pinterest-fotók megtekintése, illetve az esküvő tényleges tervezése és lebonyolítása között. Egy esküvőszervező több esküvőn dolgozott, és olyan mélyreható ismeretekkel rendelkezik, amelyek nagyon hasznosak, és ahogy egy esküvőszervező készségesen segít eligazodni az esküvői iparág kihívásaiban és változásaiban.
Határozzuk meg az időpontot, és foglaljunk helyszínt!
Ha megvan az esküvő időpontja, készen állsz a dátum meghatározására és a lefoglalására. A szertartás és a fogadás helyszíne gyakorlatilag az összes esküvői fotónak a háttere lesz, arról nem is beszélve, hogy ez lesz a legnagyobb hatással a költségvetésére és a rendezvény általános hangulatára.
Az elmúlt években azt javasolták, hogy az esküvő időpontját és helyszínét legalább egy évvel korábban foglaljátok le! Most, hogy figyelembe vesszük az idei és azt követő esküvői fellendülést, azt javasoljuk, hogy ezt a lépést a lehető leghamarabb végezzétek el. Mivel a szolgáltatók és a helyszínek gyorsan megtelnek, nem árt, ha a proaktív tervezéssel előrébb léptek.
Elsőbbségi esküvői szolgáltatók:
Ha egyszerűen nem tudjátok elképzelni a házasságkötést egy bizonyos esküvői Dj vagy egy fotós nélkül, akinek a munkáját szeretitek, cselekedjetek gyorsan. Sok keresett esküvői szolgáltató több mint egy évre előre le vannak foglalva. Ez különösen fontos a 2024-es és 2025-ős esküvőket tervező párok számára.
Bár a profi szolgáltatók foglalásakor nem feltétlenül kell követned a sorrendet, azt javasoljuk, hogy először egy esküvői fotóssal kezdj. A fotós készíti az emlékeidet, és a fényképek idővel felváltják az emlékeidet, ezért fontos, hogy olyan személyt kérj fel a Nagy napotokra, akiben megbízol, akinek tetszik a munkássága, de ugyan ez érvényes a DJ-re is, mert ő hangulatért és a látványért lesz a felelős, amit a fotós meg tud örökíteni. Ha valóban szerelmes vagy egy adott szolgáltató munkájába, még azt javaslom, hogy ellenőrizd, hogy az általatok választott időpontba ő még szabad e vagy sem.
A fotóson vagy Dj-én túl azt javaslom, hogy először a helyszíneket, a dekorcégeket, cateringet, videósokat és fodrászokat/sminkeseket részesítsétek előnyben.
Tervezzétek meg tapintatosan az esküvő vendéglistáját
Mostanra már van egy általános elképzelésetek arról, hogy mekkora lesz az esküvő, köszönhetően a már befejezett tervezésnek. Ha például lefoglaltatok egy helyszínt, akkor korlátozni fogja, hogy hány embert tud befogadni.
Inkább minőségi személyes időt szeretnétek tölteni minden vendéggel, vagy egyszeri bulit rendezni minden barátnak és a családnak? Ez befolyásolja a meghívottak pontos számát. Ne feledjétek, hogy több vendéget szeretnétek meghívni az esküvőre magasabb árakat jelent, mivel az étkeztetési költségeket általában főre számolják. Tehát a helyszín mellett a költségvetés is nagyban befolyásolja a vendéglista méretét.
Ha a szüleitek anyagilag hozzájárulnak az esküvőhöz, akkor általában bele akarnak szólni a vendéglistába is.
Ne feledjétek: csak azokat hívjátok meg, akikkel valóban együtt szeretnétek ünnepelni, mert hiszen ez a Ti bulitok!
További javaslatom:
Készítsetek el egy Facebook zárt csoportot, de lehet weboldalt is készíteni, ahol tájékoztatni lehet a násznépet a buliról, a helyszínről és az összes lényeges részletet, például a dátumot, programtervet, öltözködési dresscod-ot és az általatok megbeszélt szállási logisztikát, például a szállodai szobákat vagy a transzferszolgáltatásokat.
Sok pár szereti, ha koszorúslányok veszik körül őket, miközben az eddigi legnagyobb mérföldkőhöz érkezik a párkapcsolatuk és azt olyan emberekkel ünneplik, meg akik fontosak a számukra!
Ahogy közeledik a nagy nap, gyönyörű esküvői meghívókat is meg kell terveztetni a vendégek számára. De akár hiszed, akár nem szükség van még ültető kártyákra, ültetési sorrendre, köszönő ajándékra!
Ne feledjétek ez a Ti bulitok, mi csak segítünk olyanná tenni, amit Ti elképzeltetek, olyan profi szolgáltatókkal állunk kapcsolatban akik minőségi munkát adnak ki a kezükből!
Ha már itt tartasz, akkor lehet felkeltettem az érdeklődésed, és lehet, én leszek az a személy, aki még szebbé teszi majd Nagy napotokat!
Üdvözlettel:
Oláh Gábor
+36703184844
E-mail: hangositasmiksolc@gmail.com
További képek és videók megtalálhatók az Esküvő Hangosítás Miskolc facebook oldalán.
Comments are closed